MOTOROVE KOLOBEZY CZECH REPIBLIC






Klubové produkty

Když už byl vytvořen emblém klubu s ochrannou známkou, byla by hloupost toho pořádně nevyužít. Na jednom malém srazu v Pardubicích přišel nápad udělat reklamní nálepky pro členy klubu, aby si je mohli lepit na táhla koloběžek nebo na kufr od auta a více tak zviditelnit klub. Poté přišel nápad udělat trička a mikiny s potiskem emblému.

Petr měl známého, který vyráběl kvalitní potisky, tak nebylo dlouhého rozhodování a hned se pár kousků zadalo do výroby. Trička i mikiny byly jednotné šedé barvy, aby vyznělo černé lemování kolem emblému, který byl na zádech a na hrudi vyroben ze semiše pro delší životnost potisku, a hlavně semiš vypadá lépe než klasický potisk.

Na srazech viděli ostatní členové nová klubová trička a mikiny a hned započala veliká poptávka. Nejen, že to jsou hezká a kvalitní trička/mikiny, ale také je to dobrý způsob, jakým zviditelnit klub motorových koloběžek nebo celkově ukázat lidem, že něco jako motorová koloběžka vůbec existuje.

Po pár letech přišly i nápady od ostatních členů klubu udělat například nášivky, které se mohou přišít na cokoliv, jako jsou bundy, reflexní vesty, batohy či kalhoty, protože je už nebavilo mít jen dva produkty, a to ještě ve stejné barvě.

Na to navazuje otázka, proč se klubová trička a mikiny dělají jen v jedné barvě? Tahle barva byla doporučena přímo Grafikem který vyráběl klubový emblém a odůvodnění je že by emblém např. na černém podkladě dobře nevynikl ale hlavní důvod proč se trička i mikiny vyrábí jen v jedné barvě je že výrobce kde se nechávají trika i mikiny vyrábět to dělá jako laskavost, a snaží se to udělat za co nejmenší peníze, proto kdyby si každý člen klubu vymyslel jinou barvu bylo by to pro výrobce složitější a hlavně o dost dražší. Dlouho někteří členové klubu žádaly o mikiny se zipem ale Michal musil je kvůli absenci u výrobce stejné barvy jakou mají trička a mikiny bez zipu je nechtěl nechat vyrábět, až v roce 2015 ustoupil a domluvil i výrobu mikin se zipem ve vice barevných variacích.

V roce 2015, kdy vypukla aféra s „řetízkem v jiném hrníčku“ jsme si na našich Facebookových stránkách a na srazech začali dělat z toho takovou srandu, až Václava napadla myšlenka, proč si nenechat vyrobit naše vlastní klubové hrníčky. Tímto byl nápad na světě a Michal ho do měsíce zrealizoval. Prostě fantazii se meze nekladou, a já věřím, že se do budoucna vymyslí ještě spousta dalších klubových doplňků, jež budou zviditelňovat náš klub.




Jak objednat klubové produkty

První věc, na kterou musím upozornit, je, že žádný z členů klubu ani host našich klubových stránek nesmí vyrábět produkty na kterých by byl použit náš klubový emblém, protože má ochrannou známku, na kterou mají práva jen majitelé Milan Taich a Michal Musil (více se dočtete na "KLUBOVÝ EMBLÉM").

Jako klub nemáme žádný e-shop, a ani žádný nikdy mít nebudeme. Objednávat věci stylem, že jeden člověk chce jedno tričko s emblémem u nás taky nefunguje, protože přece jenom jsme pouze lidi, kteří mají své osobní povinnosti a vše, co děláme, je jen z naší dobré vůle něco pro klub udělat. A nemluvě o tom, kolik práce zabere objednat jen jeden produkt, a druhý den by si např. další člen namyslel, že by taky něco chtěl -nemyslitelné.

Proto byl zaveden princip kolektivního objednávání. Jednou nebo dvakrát do roka jeden z majitelů ochranné známky nebo člen klubu, kterému byla svěřena pravomoc objednávat klubové produkty, napíše na naši zeď na Facebooku sdělení o tom, jestli si někdo ze členů klubu nechce něco objednat z našeho sortimentu.

Na zdi bývají informace o tom, jaké produkty si může člen zrovna objednat, jaké jsou velikosti triček/mikin, barvy produktů, termín, ke kterému se budou uzavírat objednávky a číslo účtu, na který se mají poslat peníze za objednané produkty (viz foto). Sdělení bývá připíchnuté úplně nahoře našeho Facebooku tak, aby jej žádný člen nepřehlédl. Vše ostatní se poté řeší v komentářích pod sdělením. Peníze za objednané produkty se posílají na účet organizátora prodeje předem, kvůli zkušenostem z minulosti, kdy si členové naobjednávali produkty, ale při jejich převzetí, kdy už byly výrobcem zhotoveny, se rozhodli, že daný produkt nechtějí nebo nemají na něj peníze. A tak produkt zůstal u organizátora objednávek a ten to musel zaplatit ze své vlastní kapsy, což je docela smutné na to, že máme být jeden klub, jedna rodina.

Jakmile se schyluje k uzavírce objednávek, organizátor si zkontroluje objednávky a stav peněz na účtu. Pokud u některého člena něco nesedí, organizátor ho upozorněí na nedostatky buď přes komentář u sdělení o objednávkách, nebo přes soukromou zprávu. Pokud se člen nijak nevyjádří, může být jeho objednávka zrušena. Pokud ale vše organizátorovi sedí, zadá produkty do výroby a čeká, než budou produkty u výrobce hotové.

Poté, co všechny produkty dorazí k organizátorovi domů, vypočítá poštovné a balné a informuje klub v komentářích pod sdělením, kolik kdo má zaplatit za poštu a opět vyčká, než všechny peníze dorazí na jeho účet. Pokud některý člen klubu nezašle peníze, bude opět informován v komentáři nebo soukromou zprávou.

V poslední řadě organizátor zajde na poštu a pošle produkty všem členům klubu, kteří si něco objednali a vše řádně zaplatili (a u těch jedinců, kteří nezaplatili za poštovné, ani nereagují na výzvu k zaplacení, si organizátor jejich produkty ponechá u sebe a bude čekat na jejich vyjádření). Je tu i možnost, pokud chce člen klubu ušetřit za poštovné a balné, si produkt vyzvednout na nejbližším konajícím se sraze nebo se domluvit na individuálních podmínkách převzetí.

Vše je tedy vymyšleno tak, aby nevznikaly problémy pro organizátora prodeje, které nastávaly v minulosti. Proto prosíme za pochopení se složitostmi s placením produktů.




Ceny klubových produktů

Ceny jsou dány výrobcem, u kterého se nechávají produkty vyrábět. Mohou se lišit i počtem kusů zadaných do výroby, stejně tak i poštovné a balné (balným se myslí ceny krabic/krabiček a použité bublinkové fólie). Proto berte ceny spíše jako orientační, jsou to ceny, za které se kupovaly produkty v posledních objednávkách. V nových objednávkách mohou být ceny úplně jiné.








TOPlist